Zorg ervoor dat jouw mailing direct in het oog springt door de opmaak helemaal te personaliseren. Hieronder vind je verschillende handelswijze om je nieuwsbrief nog extra in de kijker te zetten.
Om te zien hoe je precies je mailing moet versturen, ga je even naar dit artikel.
Hoe kan ik een afbeelding in mijn mailing plaatsen?Doorloop volgende stappen om een afbeelding in je mailing te plaatsen: Eerst gaan we de afbeelding opladen in jouw Resengo:
Vervolgens voegen we de afbeelding toe aan je mail.
|
Hoe kan ik een reeds verstuurde mailing gebruiken als basis voor een nieuwe mailing?
De mail verschijnt nu zoals je hem vorige keer opmaakte. |
Hoe zet ik aanklikbare links in een mailing?
Je kan ook de geavanceerd editor aanzetten. Via deze weg kan je ook links toevoegen aan teksten. |
Hoe verstuur ik een nieuwsbrief/mail met één afbeelding of PDF als boodschap?
|
Waaraan moet een goede mailing in HTML voldoen?Laat een HTML door je webmaster opmaken om een mooie mailing te versturen. Enkel een afbeelding versturen maakt je mailing erg gevoelig voor SPAM-filters. Bij het aanmaken van de HTML moet je er wel rekening mee houden dat deze HTML correct in de verschillende mail-programma's moet weergegeven worden. Daarom moet je HTML zo eenvoudig mogelijk zijn, veel mail-programma's kunnen geen geavanceerde HTML weergeven. Hier een aantal belangrijke aandachtspunten:
Om dergelijke HTML dan als mailing te versturen ga je als volgt te werk:
|
Welke parameters kan ik gebruiken om een mailing te personaliseren?Gebruik parameters in de boodschap van je mail om deze te personaliseren. Parameters worden steeds tussen hashtags gezet. Volgende parameters zijn beschikbaar: Gegevens van de ontvanger
De parameters #First_Name# en #Last_Name# kunnen ook in het onderwerp gezet worden om het onderwerp van de mail te personaliseren. Aansprekingen
Speciale links
Speciale parameters
Wil je een specifieke filter, contacteer ons via onze helpdesk!
Als je een preview opvraagt van een mail dan worden de parameters vervangen door jouw eigen waarden. Als je de parameter #Password# gebruikt zie je je eigen paswoord verschijnen. Dat wil niet zeggen dat jouw paswoord naar iedereen verstuurd wordt, elke persoon krijgt daar zijn eigen gegevens. Niet alle links werken correct in de preview omdat sommige pas gegenereerd worden op het moment dat je de mailing verstuurt. De enige 100% correcte manier om na te gaan of een mailing correct is, is om deze eerst als test naar jezelf te sturen en dan in je mailbox te gaan testen of alle links correct werken. |