Youri Teijema
Lid sindsBadges
U hebt op dit moment geen badges.
Bijdragen
- Totale activiteit 124
- Laatste activiteit
- Volgend 0 gebruikers
- Gevolgd door 0 gebruikers
- Stemmen 0
- Abonnementen 0
Activiteitenoverzicht
Aan de slag met Last Minutes in Resengo Tafels
Dit artikel legt uit hoe je met last minutes kan werken in je Resengo Tafels. Voor uitleg hoe je dit doet in je Resengo Agenda, klik hier!
Onverwacht toch nog een tafeltje opnieuw vrijgekomen?...
Registreer een reservering als No-Show
No-Shows zijn de nachtmerrie van elke zaak. Wanneer een klant niet komt opdagen zonder te verwittigen of laattijdig annuleert, kan je deze registreren als een No-Show in jouw Resengo. Door dit te ...
Hoe analyseer ik mijn no-shows
Je kan een overzicht van al je no-shows verkrijgen op deze manieren:
Tafels
Agenda
Ga naar je > Reserveringslijst.
Klik op zoekfunctie tonen
Klik op zoekfilter wissen
Vul in de kolom S...
Wat kan ik doen om no-shows te vermijden?
No-shows, mensen die een reservering maken en zonder verwittiging niet komen opdagen, wil je natuurlijk steeds vermijden. Er zijn een aantal maatregelen die je kan treffen om het risico op een no-s...
De IOS App voor Resengo Tafels
Zorg ervoor dat jij altijd op de hoogte bent van wie naar jouw restaurant komt en wie er momenteel zit. Met de IOS app van Resengo kan jij altijd je reserveringen en bezetting raadplegen. Ook rese...
Reviews in Resengo
Via jouw Resengo kan je reviews verzamelen van al je bezoekers. Beheer en beantwoord deze reviews gemakkelijk via jouw Resengo. Een review is zeer waardevol om te krijgen. Je kan hier conclusies u...
Hoe bekijk en beantwoord ik mijn reviews?
Uit reviews kan je conclusies trekken en leren, en dus is het van groot belang dat je deze reacties van je gasten beantwoordt indien nodig. Leer op deze pagina hoe je reviews van je gasten bekijkt...
Aanpassen van je standaardmails (bevestiging, herinnering, ...)
In dit artikel:
De meestgebruike mails aanpassen
Het onderwerp van de mail aanpassen
De standaardversie van de boodschap terugzetten
De meestgebruike mails aanpassen
Tafels
Agenda
De teks...
Jouw mailtemplate
Standaard wordt er voor jouw een mailtemplate aangemaakt met het logo en achtergrond foto dat je hebt geüpload bij je bedijfsprofiel. Deze mailtemplate zorgt automatisch voor de basis van je op te...
Aan de slag met SMS berichten
Verstuur sms'en als bevestiging of herinnering van een reservering naar je gasten. Met Sms berichten heb je nog een krachtige tool om no-shows te vermijden! Je kan zo ook de klanten bereiken waar ...