Wat is de reserveringslijst?
De Reserveringslijst geeft je een overzicht van alle reserveringen in jouw systeem. Standaard zie je alle reserveringen van vandaag tot in de toekomst maar met de zoekfunctie kan je heel specifiek gaan zoeken tussen al je reserveringen.
Je vindt de Reserveringslijst in de grijze balk links via > Reserveringslijst.
Hoe gebruik ik de reserveringslijst
De reserveringslijst gebruik je als je wilt zoeken naar één of meerdere reserveringen. Je kan met de filters bepaalde parameters ingeven om zo een lijst te verkrijgen van je reservering. Deze filters kan je ook verbergen, je zal die zien dat het oogje doorstreept is
.
Je kan via je reserveringslijst snel reserveringen bijwerken via het potlood of verwijderen via het
vuilbak-icoon. Je kan ook nog:
- De status aanpassen door te klikken op de huidige status.
- De communicatiehistoriek zien van de reservering via
.
- Een standaardmail opnieuw versturen via
.
- Het order van die reservering raadplegen door te klikken op het euroteken.
Je kan ook extra kolommen activeren. Klik op de drie punten en vervolgens op
kies kolommen.
Via de drie punten bovenaan kan je ook je reserveringen exporteren naar
Excel of afprinten. Je zal altijd de reserveringen in de gefilterde lijst exporteren of afprinten.
Hieronder vind je nog wat specifieke zoekacties voor je reserveringslijst:
Hoe kan ik zien welke reserveringen er recent zijn toegevoegd/aangepast?
Om te zien welke reserveringen er recent zijn toegevoegd of aangepast, moet je volgende stappen doorlopen:
De lijst met reserveringen wordt nu aflopend weergegeven op de laatste aanpassingsdatum. De reserveringen die het laatst gewijzigd of toegevoegd zijn staan bovenaan. Op deze manier kan je de recente gebeurtenissen terugvinden. |
Hoe kan ik een overzicht krijgen van de geannuleerde reserveringen?
|
Hoe kan ik reserveringen uit het verleden terug opvragen?Reserveringen worden 2 jaar in het systeem bewaard. Je kan reserveringen uit het verleden gemakkelijk terughalen via je Reserveringslijst. Gebruik de zoekfunctie en vink dan Inclusief archief aan. |