Bij de Resengo Troubleshooting-pagina's vind je een oplijsting van veelgestelde vragen. Vind je je vraag niet meteen bij een FAQ? Scroll dan door de Troubleshooting-pagina van dat thema. Je vindt dit soort pagina's bij elk groot thema. Mogelijks is jouw vraag of opmerking hier terug te vinden, of leer je iets bij dat je nog niet wist. Klik op de gewenste titel om de bijbehorende uitleg te zien.
Ik wil graag een dag of aankomstuur dichtzetten voor mijn shop
|
Het adres van mijn afhaal is anders dan dat van mijn zaakOm een adres in te stellen voor je afhaalmomenten dat afwijkt van het standaard adres, dien je volgende stappen te volgen:
In de communicatie naar de gast toe zal nu dit adres meegedeeld worden. |
Hoe kan ik een order annuleren?Een eindklant kan zelf niet zijn bestelling annuleren. Dit dient gedaan te worden door het restaurant zelf. Je gaat eerst het order annuleren en daarna de klant terugbetalen:
|
Ik wil een order graag terugbetalen aan de klantVerwijder eerst het order zoals beschreven hierboven.
Je kan dit ook doen via je order:
De terugbetaling wordt altijd betaald met het huidige saldo dat je hebt. Dat wil zeggen dat je nog meer geld moet ontvangen van online betalingen (zoals voorschotten, cadeaubonnen, takeaway orders, ...) dan dat er terugbetalingen hangende zijn. Krijg je de melding dat je saldo niet voldoende is om deze terugbetaling te doen, moet je jouw saldo omhoog krijgen. Dit kan je doen door zelf online een betaling te doen. Maak hiervoor intern een reservering aan met je eigen email adres en vul het bedrag in dat je nodig hebt. Betaal dit online via de mail die je hebt ontvangen en je kan de terugbetaling doen. de terugbetaling wordt niet onmiddellijk uitgevoerd. Voor de terugbetaling versturen we een verzoek naar onze betaalprovidor, Molly. Molly laat ons nadien weten wanneer de terugbetaling effectief werd uitgevoerd. Zolang dat niet gebeurd is, blijft de terugbetalingstransactie in de aanvraagstatus. |