Hanteer je huisstijl en personaliseer je cadeaubonnen module. Krijg zo een eigen hand in deze Resengo module en maak zelf een cadeaubontemplate aan met specifieke touches met de stijl van jouw zaak. Ontdek op deze pagina hoe je een cadeautemplate aanmaakt, en hoe je de geldigheid periode van het cadeau bepaalt.
In dit artikel:
Je Cadeaubontemplate
Resengo geeft je standaard een cadeaubontemplate waar jouw logo en achtergrond foto opstaat. Je kan deze foto aanpassen:
- Ga naar
> Bedrijf > Logo en foto's.
- De foto die vanboven staat in deze lijst, zal standaard gebruikt worden op je cadeaubonnen.
Ik heb liever geen achtergrondfoto maar enkel mijn logo
|
Ik wil in plaats van het logo graag een andere afbeelding gebruiken
|
Je eigen cadeaubontemplate gebruiken
Je kan je eigen cadeaubontemplate gebruiken. Je maakt hiervoor een ticket aan in onze helpdesk en stuurt ons jouw ontwerp. Wij uploaden deze dan in je systeem. De PDF-Template die je ons bezorgt, moet wel voldoen aan bepaalde criteria:
- Formaat moet 1 A4 zijn (op die manier gaan klanten de bon ook correct uitprinten).
- Voorzie voldoende ruimte voor volgende zaken die door het systeem worden ingevuld:
- Vervaldatum: de vervaltermijn van een cadeaubon wordt standaard ingesteld op 1 jaar na datum van aankoop. Deze termijn kan desgewenst aangepast worden
- Bedrag en/of omschrijving. Let wel, wij noteren de € reeds als onderdeel van de waarde.
- Cadeaubonnummer: dit is het unieke nummer van de cadeaubon, deze wordt automatisch door het systeem gegenereerd
- Verificatiecode: deze code bestaande uit 6 letters dient de klant in te geven bij online reserveren met de cadeaubon, op die manier wordt er voorkomen dat men zomaar nummers kan proberen in te geven. Deze verificatiecode wordt ook automatisch gegenereerd
- Geschonken door: Zo kan de schenker van de bon zijn naam op de bon schrijven.
Geldigheid periode bepalen
Je kan de geldigheidsdatum van een enkele cadeaubon die je verkocht hebt aanpassen of de geldigheidsdatum van een type cadeaubon.
Een cadeaubonsoort | Eén cadeaubon die verkocht is |
|
|