Bij de Resengo Troubleshooting-pagina's vind je een oplijsting van veelgestelde vragen. Klik op de gewenste titel om de bijbehorende uitleg te zien.
Hoe kan ik de uiterste geldigheidsdatum van één cadeaubon aanpassen?
|
Hoe kan ik de uiterste geldigheidsdatum van een soort cadeaubon aanpassen?
|
Hoe kan ik het order van een cadeaubon annuleren en de cadeaubon blokkerenEen eindklant kan zelf niet zijn bestelling annuleren. Dit dient gedaan te worden door het restaurant zelf. Je gaat eerst het order annuleren en de klant terugbetalen:
Vervolgens gaan we de cadeaubon blokkeren zodat deze niet meer gebruikt kan worden:
|
Ik wil graag een cadeaubon terugbetalen aan de klantVerwijder eerst het order zoals beschreven hierboven.
Je kan dit ook doen via je order:
Blokkeer vervolgens je cadeaubon zoals beschreven in de tab hierboven. De terugbetaling wordt altijd betaald met het huidige saldo dat je hebt. Dat wil zeggen dat je nog meer geld moet ontvangen van online betalingen (zoals voorschotten, cadeaubonnen, takeaway orders, ...) dan dat er terugbetalingen hangende zijn. Krijg je de melding dat je saldo niet voldoende is om deze terugbetaling te doen, moet je jouw saldo omhoog krijgen. Dit kan je doen door zelf online een betaling te doen. Maak hiervoor intern een reservering aan met je eigen email adres en vul het bedrag in dat je nodig hebt. Betaal dit online via de mail die je hebt ontvangen en je kan de terugbetaling doen. De terugbetaling wordt niet onmiddellijk uitgevoerd. Voor de terugbetaling versturen we een verzoek naar onze betaalprovidor, Molly. Molly laat ons nadien weten wanneer de terugbetaling effectief werd uitgevoerd. Zolang dat niet gebeurd is, blijft de terugbetalingstransactie in de aanvraagstatus. |
Hoe kan ik controleren of de cadeaubon mail naar de klant gestuurd is en hoe kan ik deze eventueel opnieuw sturen?Na de online aankoop van een cadeaubon, krijgt je klant een e-mal met daarin een link waar hij/zij de cadeaubon kan openen. Zo controleer je of er een e-mail verstuurd is
Zo stuur je de bevestigingsmail opnieuw
Redenen dat de e-mail niet ontvangen is
|
Hoe kan ik een cadeaubon manueel blokkeren?
|