Youri Teijema
Lid sindsBadges
U hebt op dit moment geen badges.
Bijdragen
- Totale activiteit 125
- Laatste activiteit
- Volgend 0 gebruikers
- Gevolgd door 0 gebruikers
- Stemmen 0
- Abonnementen 0
Artikelen
Koppelen met Get Driven
Get Driven is een platform waarbij opgeleide drivers je in jouw eigen wagen rondrijden. Naast tijdswinst zorgt Get Driven voor een veilige oplossing wanneer je op restaurant geniet van een glaasje...
De Resengo-Bon
De Resengo-bon is een cadeaubon die mensen kunnen kopen via www.resengo.com. De persoon die deze bon cadeau krijgt, kan met deze bon dan reserveren in alle deelnemende zaken. Voor jou is de Reseng...
Automatische betalingsherinneringen instellen
Je kan automatische betalingsherinneringen uitsturen naar je klanten via e-mail en zo dit proces helemaal automatiseren via Resengo. Je bepaalt zelf wanneer je deze wil uitsturen en hoe deze herinn...
Hoe annuleer ik een afspraak in mijn Resengo Agenda?
Via je Agenda
Via je Reserveringslijst
Via je Inbox
Ga naar je agenda en naar de afspraak die je wil verwijderen.
Ga met je muis over de afspraak en klik op het vuilbak icoon.
Kies of je a...
Kassa sessies
Wanneer je de Resengo kassa gebruikt in jouw zaak, kan je werken met kassa sessie. Daar kan je alle financiële transacties in contanten registreren. In dit artikel kom je te weten hoe je de kassa ...
Hoe kan ik het excelbestand met de uit te voeren betalingen importeren in KBC Local?
Let op
KBC Local wordt in oktober 2022 vervangen door KBC Business Dashboard. De stap voor te importeren van je Excel in dit artikel kan dus vanaf dan niet meer.
Je kan je betalingen die nog moet...
Vijf goede redenen om geen administratiekosten aan te rekenen bij de verkoop van een cadeaubon
Laat ons meteen duidelijk zijn, je prijzen bepaal jij en jij alleen voor jouw eigen zaak. Deze pagina is toegewijd aan redenen waarom het een slimme zet is om administratiekosten niet door te reke...
Hoe kan ik betalingen automatisch via CODA laten verwerken?
De CODA-bestanden opladen
Download de CODA-bestanden van je bankrekening. CODA is het digitale formaat van je rekeninguittreksels. Vraag na bij je bank op welke wijze je dit kan doen, dit verschi...
Troubleshooting met de In-Store Shop
Bij de Resengo Troubleshooting-pagina's vind je een oplijsting van veelgestelde vragen. Vind je je vraag niet meteen bij een FAQ? Scroll dan door de Troubleshooting-pagina van dat thema. Je vindt d...
Troubleshooting met mails
Vanuit Resengo worden er veel automatische mails uitgestuurd om jouw klanten op de hoogte te houden van hun reservering. Hieronder vind je uitleg over hoe je bepaalde problemen met het verzenden e...