Youri Teijema
Lid sindsBadges
U hebt op dit moment geen badges.
Bijdragen
- Totale activiteit 125
- Laatste activiteit
- Volgend 0 gebruikers
- Gevolgd door 0 gebruikers
- Stemmen 0
- Abonnementen 0
Artikelen
Aan de slag met SMS berichten
Verstuur sms'en als bevestiging of herinnering van een reservering naar je gasten. Met Sms berichten heb je nog een krachtige tool om no-shows te vermijden! Je kan zo ook de klanten bereiken waar ...
Importeren en exporteren van je gasten naar Excel
Exporteer je ledenlijst naar Excel en importeer nieuwe profielen naar je klantenbestand op onderstaand uitgelegde manier. Zorg ervoor dat je direct al jouw e-mailadressen en gegevens in je Resengo...
De verkoop van je cadeaubonnen analyseren
Analyseer de verkoop van je cadeaubonnen en maak gebruik van cijfergegevens, visueel weergegeven door Resengo.
Je cadeaubonnen analyseren kan op twee verschillende manieren:
Jouw Startscherm
T...
Hoe doe ik een terugbetaling?
Dit artikel zal je stap voor stap door het proces leiden van een terugbetaling in Resengo. Volg de stappen in dit artikel en je klant zal het bedrag van de aangekochte cadeaubon, takeaway, voorsch...
Hoe contacteer ik Resengo telefonisch?
Zoek je hulp? Dan kan je ons telefonisch contacteren. Maak altijd eerst een helpdesk ticket aan voor je ons belt. Ons team staat klaar om jou verder te helpen. Contacteer ons op weekdagen tussen 9 ...
Hoe voeg ik een afspraak toe in mijn Resengo Agenda?
Resengo zorgt ervoor dat je afspraken automatisch online ingeboekt worden door jouw klanten. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat je zelf een afspraak moet inplannen in je Agenda. Dit kan je zelf ...
Wat kan ik doen om no-shows te vermijden?
No-shows, mensen die een reservering maken en zonder verwittiging niet komen opdagen, wil je natuurlijk steeds vermijden. Er zijn een aantal maatregelen die je kan treffen om het risico op een no-s...
Hoe stuur ik een mail of sms naar gasten die in een bepaalde periode gereserveerd hebben?
Tafels
Agenda
Je kan de Resengo nieuwsbrieven personalisatie gebruiken om alle gasten te contacteren die op een bepaalde dag of in een bepaalde periode gereserveerd hebben. Dit doe je zo
Ga ...
Zoeken en filteren in jouw Resengo
Je kan op verschillende plaatsen in jouw Resengo gaan zoeken en filteren in lijsten. In jouw reserveringslijst, orderlijst, ledenlijst enzovoort kan je allemaal gaan zoeken naar één of meerdere res...
Werken met Categorieën in je ledenlijst
Met categorieën kan je jouw klantenbestand opdelen. Je kan dan mails sturen, je klantenbestand filteren aan de hand van jouw categorieën.
In dit artikel:
Categorieën aanmaken
Klanten toewijzen aa...