Artikelen

Tips voor meer online reserveringen en orders te krijgen
Lees dit artikel en bekijk volgende tips om zo optimaal mogelijk om te springen met online reserveringen en orders. Online reserveringen bieden gasten de mogelijkheid om 24/24 en 7/7 een reserveri...
Hoe kan ik de bezoekgeschiedenis van een gast raadplegen?
Wanneer een gast al eerder bij jou reserveerde, zal je rechtsboven zijn naam een cijfertje zien in de reserveringslijst. Dit cijfertje duidt het aantal bezoeken van die gast aan. Om deze geschieden...
Aanmaken van nieuwe soort cadeaubonnen
Standaard heb je in jouw Cadeaubonshop 6 verschillende cadeaubonnen die aangekocht kunnen worden. €25, €50, €75,€100, €150 en eentje waar de klant zelf een bedrag kan kiezen. Je kan hier zelf ook ...
Hoe kan ik mijn online betalingen opvolgen?
Werken met online betalingen is bijna niet weg te denken. Je kan alle online betalingen die bij jouw zaak gebeurd zijn in jouw Resengo verder opvolgen. Zo kan je perfect opvolgen welke uitgaven en...
Pay-Per-Sale Credits op mijn factuur
De Pay-Per-Sale Credits op uw factuur zijn de kosten van de online betalingen (bijvoorbeeld cadeaubonnen) en kosten voor express prioriteit Helpdesk tickets. Deze kost bedraagt € 2,5/verkoop (excl ...
Hoe kan ik mijn gegevens permanent verwijderen uit de database van Resengo?
Indien je jouw gegevens permanent wenst te verwijderen uit de database van Resengo, dien je onderstaande stappen te volgen: Ga naar www.resengo.com. Klik rechtsboven het scherm op Aanmelden. Geef...
Hoe start ik Teamviewer op voor support op afstand?
Met het programma Teamviewer, kunnen wij jouw computerscherm overnemen. Op deze manier kunnen we jullie snelle support bieden! Jij kan ook meekijken zodat je weet hoe het probleem opgelost geraakt...
Een klant op de wachtrij in ResQueue zetten
De eerste stap bij het gebruik van de ResQueue wachtrij is de registratie. Elke klant moet zich registreren met hun telefoonnummer. Super, want zo wordt jouw klantenbestand nog extra uitgebreid! J...
Aan de slag met Last Minutes in Resengo Tafels
Dit artikel legt uit hoe je met last minutes kan werken in je Resengo Tafels. Voor uitleg hoe je dit doet in je Resengo Agenda, klik hier!   Onverwacht toch nog een tafeltje opnieuw vrijgekomen?...
Hoe analyseer ik mijn no-shows
Je kan een overzicht van al je no-shows verkrijgen op deze manieren:  Tafels Agenda Ga naar je  >  Reserveringslijst. Klik op zoekfunctie tonen Klik op zoekfilter wissen Vul in de kolom S...