Artikelen

Tegoeden beheren in Resengo
Wanneer een klant teveel betaald heeft, krijgt hij/zij een tegoed in Resengo. Dit wordt altijd aangeduid met een Blauw euroteken . Een rood euroteken geeft aan dat een order nog te betalen is. Een...
Betalingsvoorwaarden voor jouw facturen van Resengo
In jouw Resengo kan jij al je facturen terugvinden. Het kan natuurlijk eens gebeuren dat je een factuur over het hoofd ziet. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat die facturen die je nog niet betaal...
Resengo & GDPR
In dit artikel kan je een heleboel informatie vergaren in verband met Resengo en de GDPR-wetgeving. Doe kennis over dit topic op en doorloop aandachtig deze pagina, of ga gericht te werk en zoek a...
Hoe geef ik iemand toegang tot de helpdesk van mijn Resengo?
Kom hier te weten hoe je iemand toegang geeft tot de helpdesk functie van jouw Resengo. Hier bekom je de mogelijkheid om support vragen toe te sturen naar de experts van Resengo die je graag verder...
Waar vind ik mijn CompanyID of systeem ID terug?
CompanyID of systeem ID is de unieke nummer van jouw Resengo. Deze heb je soms nodig voor je widget te integreren of het is ook altijd makkelijk om door te geven aan Resengo Support zodat zij gemak...
ResQueue activeren & instellen
Zorg voor een nog betere bezettingsoptimalisatie en win veel tijd door gebruik te maken van ResQueue. In dit artikel leggen we je uit hoe je deze helemaal op jouw maat kan instellen. In dit artik...
Hoe annuleer ik een reservering in mijn Resengo Tafels?
Via je Tafelplan Via je Reserveringslijst Via je Inbox Ga naar je > Tafelplan  en naar de gewenste datum en service. Klik op de reservering. Klik rechts op het op  vuilbak icoon . Er zal a...
Extra vragen stellen aan je klanten tijdens het reserveren
Extra vragen stellen aan je klanten  wanneer ze hun reservatie vervolledigen helpt je om de noden van je gast te begrijpen. Zorg ervoor dat jij alle informatie hebt die je nodig hebt om het bezoek...
De Agenda
Wat is het Agenda scherm? Het agenda scherm vind je via de grijze balk aan de linkse kant via . Hier zie je in kalenderweergave al je afspraken staan in je verschillende agenda's (resources).  Hoe...
Parameters widget
Onderstaande parameters kunnen meegegeven worden om bepaalde keuzes te beperken in de reservatie widget. Let op dat je steeds de waardes gebruikt van de company waarvoor je dit wenst toe te passen....