Youri Teijema
Lid sindsBadges
U hebt op dit moment geen badges.
Bijdragen
- Totale activiteit 124
- Laatste activiteit
- Volgend 0 gebruikers
- Gevolgd door 0 gebruikers
- Stemmen 0
- Abonnementen 0
Artikelen
Wat houdt de Voorwaarden & Privacy-module juist in?
Wat houdt de Voorwaarden & Privacy-module precies in?
Deze module zorgt ervoor dat jij als verwerkersverantwoordelijke over de nodige documenten beschikt wat GDPR/AGV betreft. Resengo is als verwer...
Mijn systeem werkt traag. Wat moet ik doen?
Volg onderstaande stappen:
Beveiligde server. Log uit op het systeem en klik boven de inloggegevens op het hangslot icoon.
Merk je een verbetering op van de snelheid?
Speedtest. Voer een speed...
Hoe werkt ResQueue
Als jouw restaurant regelmatig te maken heeft met spontane gasten en volgeboekte shifts, dan is ResQueue de perfecte oplossing! ResQueue creëert een virtuele wachtrij voor walk-ins, zodat je tijd...
Troubleshooting met de nieuwsbriefmodule
Bij de Resengo Troubleshooting-pagina's vind je een oplijsting van veelgestelde vragen. Vind je je vraag niet meteen bij een FAQ? Scroll dan door de Troubleshooting-pagina van dat thema. Je vindt ...
Hoe bewerk ik een reservering in mijn Resengo Tafels?
Jij kan zelf reserveringen in jouw Resengo aanpassen. Verander snel het aantal personen, het aankomstuur of iets anders. Waar je deze reservering ook raadpleegt, je zal altijd de mogelijkheid hebbe...
De Reserveringslijst in je Resengo Agenda
Wat is de reserveringslijst?
De Reserveringslijst geeft je een overzicht van alle reserveringen in jouw systeem. Wanneer je op zoeken klikt, krijg je standaard alle reserveringen te zien van vand...
Controleer het gedrag van je widget met hyperlinks & events
Via events en hyperlinks kan je de Resengo widget op je website aansturen en bepaalde acties uitvoeren. Zo kan je een knop op je website plaatsen die dan rechtstreeks je Widget kan aansturen. Denk...
Google Tag Manager (GA4, Facebook Pixel)
Als je de gegevens via Google Tag Manager wilt verwerken, kun je kiezen welke gegevens je doorstuurt naar Google Analytics 4 en/of andere trackingtools, zoals bijvoorbeeld Facebook Pixel.
Nuttige ...
Opzoeken van een gast
Het is altijd mogelijk dat je om uiteenlopende redenen een gast van je moet opzoeken in je Resengo. Dit kan op een efficiënte manier. Lees in dit artikel hoe je een gast het best opzoekt.
Je kan ...
Hoe laad ik een bestand op naar Resengo?
Je kan bestanden opladen in Jouw Resengo.
Ga naar > Bedrijf > Bestanden.
Klik bovenaan op .
Klik op Kies bestand.
Selecteer het gewenste bestand op uw computer.
Klik ten slotte op Bestand opla...