Artikelen

Financiële kant van jouw Cadeaubonnen
Leer de financiële kant kennen van jouw Cadeaubonnen module. Op deze pagina leer je je cadeaubonnen boekhoudkundig te verwerken, een factuur op te maken en uitbetalingen te ontvangen. Analyseer de...
Betalingswijzen
Je kan een overzicht vinden van alle manieren waarop een order betaald kan worden via  > Financieel > Betaalwijze. Hier kan je ook de bestaande betaalwijzes wijzigen of een betaalwijze toevoegen. ...
Hoe zoek ik een afspraak op in mijn Resengo Agenda?
Het kan zijn dat je een afspraak of afspraken moet opzoeken. Time is money, en dus laat Resengo je niet in de steek door je te laten scrollen door al je reserveringen. Ga efficiënt te werk, bespaa...
Troubleshooting met je ledenlijst
Bij de Resengo Troubleshooting-pagina's vind je een oplijsting weer van veelgestelde vragen. Vind je je vraag niet meteen bij een FAQ? Scroll dan eens door de Troubleshooting-pagina van dat thema....
Troubleshooting met de cadeaubonnen module
Bij de Resengo Troubleshooting-pagina's vind je een oplijsting van veelgestelde vragen. Klik op de gewenste titel om de bijbehorende uitleg te zien.   Hoe kan ik de uiterste geldigheidsdatum ...
Je cash-en omzetrapport
Via  Analyse > Cash en omzet kan je zelf analyses en rapporten opmaken uit jouw Resengo. Deze rapporten kan je vervolgens afprinten via het printicoon of exporteren naar een Excellijst via het  Exc...
Hoe bewerk ik een afspraak in mijn Resengo Agenda?
Jij kan zelf afspraken in jouw Resengo aanpassen. Verander snel het aantal personen, aankomstuur of iets anders. Waar je deze afspraak ook raadpleegt, je zal altijd de mogelijkheid hebben om deze t...
Automailings in Resengo
Laat je Resengo systeem automatisch werken voor jouw! Je kan automatisch mails laten versturen door jouw Resengo. Geef zo je gasten een gevoel van waardering en denk aan hun verjaardag, of vul die...
De Resengo Timeline
Resengo Timeline zorgt voor een verhoging van je tafelbezetting. Werk je met een dubbele bezetting van je tafels? Dan is de Timeline de manier voor jouw om heel snel een overzicht te krijgen en o...
Wat betekent 'wachten op registratie'?
In de tijd tussen het bevestigen van de reservering en doorgeven van de klantgegevens zal een reservering op de naam Wachten op registratie staan. De reservering wordt zo meteen bewaard om het geko...