Artikelen

Koppelen met Mews
Mews is een PMS (property management system) ontworpen om alle werkzaamheden voor de moderne hoteleigenaar en hun gasten eenvoudiger te maken en te automatiseren. Van de boekingsmodule tot het uitc...
Jouw cadeaubonnen module personaliseren
Hanteer je huisstijl en personaliseer je cadeaubonnen module. Krijg zo een eigen hand in deze Resengo module en maak zelf een cadeaubontemplate aan met specifieke touches met de stijl van jouw zaa...
Troubleshooting met de shop & go module
Bij de Resengo Troubleshooting-pagina's vind je een oplijsting van veelgestelde vragen. Vind je je vraag niet meteen bij een FAQ? Scroll dan door de Troubleshooting-pagina van dat thema. Je vindt ...
Hoe werk ik de transactiekosten boekhoudkundig af?
Van de BetaalNu-transacties (ePay by Resengo) wordt bij de uitbetaling direct de transactiekost afgetrokken. In de mededeling wordt het bruto-bedrag en de kost ook steeds vermeld. Maandelijks worde...
Tegoeden beheren in Resengo
Wanneer een klant teveel betaald heeft, krijgt hij/zij een tegoed in Resengo. Dit wordt altijd aangeduid met een Blauw euroteken . Een rood euroteken geeft aan dat een order nog te betalen is. Een...
Betalingsvoorwaarden voor jouw facturen van Resengo
In jouw Resengo kan jij al je facturen terugvinden. Het kan natuurlijk eens gebeuren dat je een factuur over het hoofd ziet. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat die facturen die je nog niet betaal...
Resengo & GDPR
In dit artikel kan je een heleboel informatie vergaren in verband met Resengo en de GDPR-wetgeving. Doe kennis over dit topic op en doorloop aandachtig deze pagina, of ga gericht te werk en zoek a...
Hoe geef ik iemand toegang tot de helpdesk van mijn Resengo?
Kom hier te weten hoe je iemand toegang geeft tot de helpdesk functie van jouw Resengo. Hier bekom je de mogelijkheid om support vragen toe te sturen naar de experts van Resengo die je graag verder...
Waar vind ik mijn CompanyID of systeem ID terug?
CompanyID of systeem ID is de unieke nummer van jouw Resengo. Deze heb je soms nodig voor je widget te integreren of het is ook altijd makkelijk om door te geven aan Resengo Support zodat zij gemak...
ResQueue activeren & instellen
Zorg voor een nog betere bezettingsoptimalisatie en win veel tijd door gebruik te maken van ResQueue. In dit artikel leggen we je uit hoe je deze helemaal op jouw maat kan instellen. In dit artik...