Artikelen

Klanten toevoegen, bewerken en verwijderen in je ledenlijst
Je ledenlijst goed bijhouden heeft heel veel voordelen. Lees hieronder hoe je dit doet en waarom dit zo belangrijk is. Een klant toevoegen aan je ledenlijst Je kan een klant toevoegen op deze man...
Reserve with Google
Er bestaat geen enkel kanaal waar zoveel naar restaurants gezocht wordt als Google. De populairste zoekmachine ter wereld toont jouw restaurant 24/7 aan een groot aantal (potentiële) gasten die on...
Wat betekenen de verschillende rollen en securitylevels?
Niet iedereen in jouw zaak moet dezelfde toegangen hebben in jouw Resengo. Voor jouw personeel in de zaak is het misschien gemakkelijker om een beperkte weergave te hebben van Resengo. Dit kan jij...
Hoe pas ik de taal van Mijn Resengo aan
Klik hier om de afbeelding te vergroten Jouw Resengo is beschikbaar in verschillende andere talen. Door deze talen te activeren, kan je jouw Resengo-platform in andere talen zien. Ook je Resengo w...
Yoursite
Elk bedrijf heeft een professionele website nodig, hoe groot of klein ook. In samenwerking met SiteManager, een innovatief Cloud platform, bieden wij daarom nu instap websites aan. Dit innovatieve...
Het gebruik van je cadeaubonnen module
De Resengo cadeaubonnen module verloopt bijna helemaal automatisch. Lees op deze pagina op welke manieren jouw gasten kunnen langskomen met hun cadeaubonnen. Leer ook hoe je zelf bonnen aanmaakt e...
Werken met postcodes en bezorglocaties
Jij kan zelf je bezorglocaties gaan bepalen en een bezorgkost instellen. Zorg er zo voor dat je leveringen winstgevend blijven. In dit artikel: Specifieer je bezorglocaties en stel een be...
Wat zijn de kosten voor de terugbetaling van een online betaling?
Bij een terugbetaling van een order moet je ook rekening houden met de al betaalde transactiekosten op die betaling. Transactiekosten (+- 2,5%) worden altijd in rekening gebracht en de kost van een...
Voorraad beheren in je In Store Shop
Aan de hand van onderstaande werkwijze kan je een voorraad per product gaan bepalen. Ga naar  > Kassa > Producten. Klik op de folder waar je het product in staat. In de afhaal- en thuisbezorgmodu...
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens aanpassen
Jouw facturatiegegeven kan je nakijken door te gaan naar  > Account > Facturatiegegevens. . Daar kan je ook een betaling per domiciliëring of automatisch incasso instellen: Ga naar  > Account > Fa...