Youri Teijema
Lid sindsBadges
U hebt op dit moment geen badges.
Bijdragen
- Totale activiteit 124
- Laatste activiteit
- Volgend 0 gebruikers
- Gevolgd door 0 gebruikers
- Stemmen 0
- Abonnementen 0
Artikelen
Aan de slag met de Facturatie gasten module
Met de facturatie gasten kan je jouw facturen opmaken via Resengo. Zorg dat er automatische facturen worden gegenereerd bij orders of maak manueel een factuur op. Je klanten zullen zelf ook kunnen...
Je producten in je kassa beheren
Al de producten in jouw Resengo kassa kan jij online of offline gaan verkopen. In dit artikel lichten we je toe hoe je deze algemeen kan beheren.
In dit artikel:
Producten toevoegen
Producten aa...
Waar vind ik mijn facturen?
Via jouw Resengo kan je jouw facturen van Resengo terugvinden. Ga hiervoor naar > Account > Facturen. Daar krijg je een overzicht van al je facturen.
Per factuur krijg je links 3 iconen te zien. M...
Hoe plaats ik mijn eigen privacyvoorwaarden in de reserveringsmodule?
Wil je geen gebruik maken van de Resengo GDPR-module? Dat is uiteraard geen probleem, weet wel dat je als verwerkingsverantwoordelijke steeds moet zorgen voor Privacyvoorwaarden die klanten kunnen ...
Spannende update! Resengo wordt Zenchef
We zijn verheugd te kunnen aankondigen dat Resengo, Formitable en Zenchef zich vanaf januari 2024 zullen verenigen onder Zenchef. Met een verbeterd platform en een nieuwe merkidentiteit vinden we h...
Ik wil mijn contract opzeggen
Het is jammer dat je Resengo zou verlaten, maar als dat jouw wens is zijn we uiteraard bereid om je hier zo goed mogelijk in te begeleiden. Neem gerust contact met het Resengo Customer Success Team...
Verdien een Resengo Badge in de Resengo Community
Deze badge is bedoeld om onze gewaardeerde klanten te erkennen en te belonen voor hun bijdragen aan onze community. De Resengo community is de plaats om aan ons en aan andere leden van de community...
Hoe stel ik een vraag in de helpdesk?
De helpdesk is de plaats voor jouw om antwoorden te vinden op al je vragen over Resengo. Graaf diep door onze uitgebreide artikels of contacteer een Resengo medewerker die jouw met plezier verder...
Welke informatie kan ik overzetten naar mijn Resengo?
Wanneer je overstapt van een andere reserveringssoftware of je hebt digitaal reserveringen of klanteninformatie staan, kan dit geïmporteerd worden in jouw Resengo zodat de overstap vlekkeloos gebe...
Maak jezelf klaar voor de overzet naar de vernieuwde Resengo Admin!
Zijn jullie klaar voor een nog betere Resengo-ervaring? De laatste maanden hebben we hard gewerkt aan een grondige update van onze applicatie. Zo hebben we enkele tools toegevoegd en het uiterlij...