Artikelen

Uitgebreid zoeken naar reserveringen
Het kan zijn dat je één of meerdere reserveringen wil opzoeken. Time is money, en dus laat Resengo je niet in de steek door je te laten scrollen door al je reserveringen. Ga efficiënt te werk, bes...
De Inbox
Jouw  Inbox verzamelt al je gastencommunicatie, reserveringen en bestellingen in een handig overzicht. Op die manier kunnen jij en al je medewerkers als één team snel en efficiënt reageren op nieu...
Resengo op je website zetten
Zet Resengo op je eigen website en begeleid op deze manier je websitebezoekers zo snel mogelijk naar je zaak! Je gasten zijn zo ten allen tijde slechts één klik verwijderd van het maken van een r...
4 best practices voor Resengo op jouw website te zetten
Om jullie te helpen met de Resengo widget optimaal op je website te zetten, hebben we hieronder 4 best practices opgelijst die jouw Resengo widget nog meer in het oog doen springen en nog effectiev...
Hoe zet ik Resengo op mijn website?
Zet Resengo op je eigen website en begeleid op deze manier je webistebezoekers zo snel mogelijk naar je zaak! Je gasten zijn zo ten allen tijde slechts één klik verwijderd van het maken van een r...
SEO gids
In dit artikel kom je meer te weten over SEO en hoe je de zoekresultaten van je bedrijfsprofiel kan verbeteren. Wat kan ik doen om de zoekresultaten van mijn site te verbeteren? (=SEO) De SEO (Se...
Hoe werkt de ledenlijst in Resengo
Alle basisgegevens van een persoon worden centraal bewaard door Resengo. Dit betekent dat in principe elke persoon een account heeft dat toegevoegd kan worden op verschillende Resengo omgevingen. ...
Hoe voeg ik mijn vakantie of langdurige sluiting in?
Na een erg drukke periode even stoom aflaten en genieten van een ontspannende vakantie kan enorm goed doen. Om deze rustgevende periode in te gaan, biedt Resengo een eenvoudige wijze aan om dit c...
Lightspeed
Met de Lightspeed koppeling kan je al je reserveringen, bestellingen en betalingen raadplegen vanop één scherm. Synchroniseer je klantengegevens, reserveringen, takeaway-en delivery orders, tafels...
Proximus+
Om overvolle telefoonschermen en opgevulde opslagruimtes tegen te gaan, heeft Proximus een superapp ontwikkeld waarin ze zo goed als alle tools die we dagelijks gebruiken verenigen, en Resengo ka...