Artikelen

Hoe zet ik Resengo op mijn website?
Zet Resengo op je eigen website en begeleid op deze manier je webistebezoekers zo snel mogelijk naar je zaak! Je gasten zijn zo ten allen tijde slechts één klik verwijderd van het maken van een r...
SEO gids
In dit artikel kom je meer te weten over SEO en hoe je de zoekresultaten van je bedrijfsprofiel kan verbeteren. Wat kan ik doen om de zoekresultaten van mijn site te verbeteren? (=SEO) De SEO (Se...
Hoe werkt de ledenlijst in Resengo
Alle basisgegevens van een persoon worden centraal bewaard door Resengo. Dit betekent dat in principe elke persoon een account heeft dat toegevoegd kan worden op verschillende Resengo omgevingen. ...
Hoe voeg ik mijn vakantie of langdurige sluiting in?
Na een erg drukke periode even stoom aflaten en genieten van een ontspannende vakantie kan enorm goed doen. Om deze rustgevende periode in te gaan, biedt Resengo een eenvoudige wijze aan om dit c...
Lightspeed
Met de Lightspeed koppeling kan je al je reserveringen, bestellingen en betalingen raadplegen vanop één scherm. Synchroniseer je klantengegevens, reserveringen, takeaway-en delivery orders, tafels...
Proximus+
Om overvolle telefoonschermen en opgevulde opslagruimtes tegen te gaan, heeft Proximus een superapp ontwikkeld waarin ze zo goed als alle tools die we dagelijks gebruiken verenigen, en Resengo ka...
Sociale media
Sociale media zorgt ervoor dat je als zaak dicht bij je gasten kan staan, en snelle communicatie kan uitwisselen. Je kan jouw Resengo koppelen aan jouw Sociale media zodat je gasten ook hierlangs...
Je beheerdersprofielen beheren
Zorg ervoor dat iedereen die jij wilt de juiste toegang heeft tot jouw Resengo. Beheerdersprofielen in Resengo kan je zelf beheren en je kan er zo veel toevoegen als je zelf wilt! Iedereen kan zo ...
Hoe pas ik mijn bedrijfsgegevens aan
Je bedrijfsgegevens kan je altijd aanpassen via Jouw Resengo. Is je telefoonnummer gewijzigd of je zaak naar een andere locatie verhuist? Pas dit dan snel aan in jouw Resengo zodat jouw klanten je...
GuestXM
Beheer vanaf nu al je social media en reviews in één handige inbox, samen met al je Resengo Reviews met GuestXM software. Krijg een compleet overzicht van alles wat klanten over jouw restaurant z...